A Sockshop webáruházában a zoknik nem csupán zoknik, hanem a ruhatár csendes hősei, akik könnyedén feldobják a különböző szetteket, melegítik vagy épp hűtik a lábat, decens vagy feltűnő kiegészítőként pedig segítenek a viselője egyéniségének kifejezésében. A webshop kínálatában egyszínű, mintás, színes, feltűnő, elegáns, női-, férfi- és gyermekzoknik egyaránt széles méretválasztékban megtalálhatók. A zoknik mellett a Sockshop online boltja harisnyákat, fehérneműket, kiegészítőket, például kalapokat és kendőket is kínál kedvező áron, sőt a Tiplinó kuponjaival most további akciókra tehet szert, vagy jutalmat szerezhet a cashback szolgáltatásnak köszönhetően.
Mit tartogat a Sockshop kínálata?
A Sockshop webáruházában számos anyagú és fazonú zokni között válogathat, találhatók itt bambusz, kasmír, pamut, alpaka illetve gyapjú zoknik is. A klasszikus fazon mellett, térdzoknik, bokazoknik és harisnyák szintén elérhetők a webshopban. Nem számít, hogy üzletember, elegáns hölgy, tinédzser vagy óvodás korú gyermek, a Sockshop kínálatában mindenki megtalálja a számára megfelelő darabokat. Amennyiben a zoknikat ajándéknak szánja, a webáruházban egyenesen ajándékdobozzal együtt vásárolhatja meg őket. A zoknik mellett a webshop más termékeket is kínál, mint például harisnyákat, pizsamákat, kiegészítőket, kalapokat, kendőket és sok egyéb, izgalmas terméket.
Fizetési és szállítási módok
A webshopban a következő online fizetési módokra van lehetőség:
- bank- vagy hitelkártyás fizetés (Visa, Visa Electron, Mastercard, American Express, Maestro & Solo)
- PayPal
A Sockshop Egyesült Királyságban működő webáruháza az Európai Unió országaiba is szállítja termékeit, a szállítás díja £3.99, azonban ehhez hozzáadódhatnak különböző vámköltségek, illetve helyi adók, amelyek a vásárlót terhelik. A szállítás időtartama átlagosan 3-4, kivételes esetben 10 munkanap.
Reklamáció és a termékek visszaküldése
Amennyiben vissza szeretné küldeni a Sockshop webáruházából rendelt termékeket, a csomag átvételétől számított 30 napon belül megteheti ezt. Fontos, hogy a visszaküldött darabok viseletlen állapotban, eredeti csomagolásban és olyan állapotban jussanak vissza a webáruházba, amilyenben a vásárlóhoz megérkeztek. A visszaküldés költsége a vásárlót terheli. Mielőtt a termékeket visszaküldené, tudassa szándékát a webshop ügyfélszolgálatával a webáruház felhasználói felületén keresztül, ahol a részletes instrukciókat és a mellékelendő dokumentumok listáját is megtalálja. Miután a termékek sikeresen visszaérkeznek a Sockshop raktárába, a webáruház igény szerint pénzvisszafizetést vagy cserelehetőséget biztosít.
Amennyiben a rendelt termékek hibás állapotban érkeztek Önhöz, a visszaküldés költségeit a webshop állja. Fontos, hogy a fehérneműk és harisnyák esetében higiéniai okok miatt nincs lehetőség visszaküldésre.
Ügyfélszolgálat és közösségi média
A Sockshop angol nyelvű ügyfélszolgálata a hét munkanapjain a vásárlók rendelkezésére áll:
- telefon: +44(0) 1706 826 518
- e-mail küldése a webáruház felhasználói felületén
Amennyiben még többet szeretne megtudni a Sockshop termékeiről és újdonságairól, a webshopot a közösségi médiában is megtalálja: Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest