Leggyakrabban feltett kérdések a felhasználóinktól

Mi az a Tiplino és hogyan működik?

A Tiplino egy cashback portál, amely lehetővé teszi a regisztrált felhasználók számára, hogy a vásárlás teljes értékének egy részét visszakapják. Közel 1400 üzlet közül választhatnak. Ha a Tiplinóból átkattintanak, az áruház oldalára léphetnek, és vásárolhatnak. Az átkattintás alapján a kereskedő felismeri, hogy a felhasználót az ő üzletébe vezettük. A vásárlás után jutalékot kapunk a kereskedőtől, amelyből a felhasználónak jutalmat írunk jóvá.

Miért kell regisztrálnia a Tiplinóba?

A regisztrációval jutalmat tudunk adni a fiókjához az Ön által végrehajtott vásárlás után.

Fizetnie kell a Tiplino regisztrációért és használatáért?

A Tiplino teljes egészében ingyenes. Ön csak a kiválasztott webáruházakból közvetlenül megrendelt árukért fizet.

Hogyan tudja kikapcsolni az automatikus e-maileket?

Ha a továbbiakban nem szeretne e-mailben tippeket kapni a folyamatban lévő akciókról és kedvezményekről, egyszerűen csak tiltsa le az e-mailek fogadását a fiókja beállításaiban. A leiratkozás az adott e-mail alján is lehetséges.

Megjegyzés: Ha kikapcsolja az összes e-mail értesítést, előfordulhat, hogy nem kap tájékoztatást az új jutalmakról és a fiókbeállításokkal kapcsolatos e-mailekről.

Szükséges regisztrálnia a webáruházakba?

Nem, nem kell regisztrálnia a webáruházban. A webáruházban való regisztráció nem befolyásolja a jutalmat. Nem kell ugyanazt az e-mail címet használnia, mint a Tiplinón, hogy regisztráljon a webáruházba.

Lehet több fiókja a Tiplinóban?

Nem, egy felhasználó nem rendelkezhet több felhasználói fiókkal, ez szabály ellenes. Viszont, regisztrálhat egyszerre több Tiplni portálon is, országoktól függően. Ilyen a Tipli,cz, a Tipli.sk a Tpli.pl vagy a Tipli.ro.

Hogyan állíthatja vissza az elfelejtett jelszavát?

Amikor a “Bejelentkezés” gombra kattint, a bejelentkezési lehetőségek között talál egy hivatkozást az elfelejtett jelszó visszaállításához.

Nem kaptam e-mailt a jelszavam visszaállításáról vagy a bankszámlám ellenőrzéséről, mit tegyek?

Ebben az esetben csak lépjen kapcsolatba velünk e-mailben és ügyfélszolgálatunk segíteni fog Önnek.

Hogyan tudom megszüntetni a Tiplino-fiókomat?

A fiók törlésének lehetőségét a profilbeállítások között találja a legalsó résznél. Amint rákattint, automatikusan küldünk Önnek egy kérést, és felvesszük Önnel a kapcsolatot a további teendőkkel kapcsolatban.

Kaphatok cashbacket akkor is, ha egy üzletben vásárolok?

Nem. A portálunkon belüli cashback csak online megrendelések esetén működik.

Ugyanazokkal a személyes és fizetési adatokkal kell rendelkeznem, mint a Tiplino számlámon?

Nem. A jutalom megszerzésének kulcsa a portálunkról történő átirányítás. Így a rendeléséhez más e-mail címet, más kereszt- és vezetéknevet adhat meg, és fizethet olyan kártyával, amely más bankszámlára megy, mint a Tiplinóban lévő bankszámlája.

Mi az az arany számla és hogyan kaphatok?

Az aranyszámla egy olyan előny, amely valamivel magasabb jutalmakat biztosít, mint egy normál számla. Teljesen ingyenes, és automatikusan törlődik, amikor lejár. Rendszerint a felhasználóink számára aktiváljuk, hogy kompenzáljuk a felmerülő komplikációkat, illetve az aktív felhasználóink számára. Az ellátás általában két hónapig aktív. Ennek a juttatásnak az időtartamát a "Jutalmak és juttatások" részben találja a legvégén.

9 tipp a sikeres jutalom regisztrációhoz

Mit kell tennem ahhoz, hogy jóváírják a jutalmamat?

  • A vásárlás előtt mindenképpen kattintson át a Tiplino portálról.
  • Ne halogassa a vásárlást, és a lehető leggyorsabban, ideális esetben a boltba való átirányítást követő 30 percen belül végezze el azt. Ha vissza szeretne térni egy olyan vásárláshoz, amely ennél régebben kezdődött, javasoljuk, hogy készítsen új átirányítást.
  • A harmadik féltől származó bővítmények (leggyakrabban az Adblock) befolyásolhatják a cashback működését. Ha a Tipliben vásárol, javasoljuk, hogy kapcsolja ki a böngésző reklámblokkoló bővítményét.
  • Ne használjon olyan kedvezményeket, kedvezménykódokat, kedvezménykuponokat, hűségkedvezményeket és ajándékutalványokat, amelyek nem a mi portálunkról származnak. Előfordulhat, hogy emiatt nem kap jutalmat a vásárlásért.
  • Vásárlás előtt javasoljuk, hogy a felhasználó ellenőrizze az adott áruház egyedi feltételeit. Egyes üzletek csak kiválasztott termékekre kínálnak cashback-et, vagy kategóriánként és választékonként kínálnak pénzvisszatérítést.. Ha van cashback korlátozás, ez az információ az áruház profiljában található az "Áruházi feltételek" fül alatt.
  • Ha a megrendelést az üzlet alkalmazásban (nem a webböngészőn keresztül) végzi el, előfordulhat, hogy a jutalom nem kerül jóváírásra. Ez a szabály nem vonatkozik az Aliexpress eladókra.
  • A cashback portálok nem kombinálhatók. Minden vásárláshoz csak egy cashback portál használható. Ha a Tiplinónn keresztül és egyidejűleg egy másik cashback portálon keresztül is vásárol, a kereskedő csak az egyikben fogja elismerni a cashbacket.
  • Javasoljuk, hogy ne használja a Tiplinót névtelen böngésző módban.

Jutalmak

Mennyi időbe telik, amíg jóváírják a vásárlásom árát?

A vásárlást követő 48 órán belül jóváírjuk a számláján.

Hogyan számítják ki a vásárlásokért járó jutalmakat?

A jutalmak kiszámításának alapja a termékek ÁFA nélküli ára. Ezért az ÁFA, az árengedmények, a szállítási díjak vagy egyéb kiegészítő szolgáltatások (csomagolás, szállítási biztosítás, garancia kiterjesztése stb.) nem számítanak bele az alapba.

Miért kell néha akár több hetet is várni az eladó visszaigazolására?

Ebben az időszakban lejár az az időszak, amely alatt Ön indoklás nélkül visszaküldheti a megvásárolt termékeket, vagy törölheti a megrendelést. Ez az időszak tehát azért van beállítva, hogy elkerülhető legyen a jutalom visszaigazolása egy visszaküldött, igényelt vagy törölt rendelésért.

Mikor fogják megerősíteni a bónusz jutalmat?

A bónusz jutalmak akkor fizethetők ki, ha a felhasználónak a számláján egyidejűleg legalább 1500 HUF összegű, vásárlásból származó, visszaigazolt jutalom van. Ha egy jutalom kifizetésre kerül, mielőtt a bónusz megerősítésre kerül, ezt az összeget vissza kell gyűjteni a megerősített jutalmak között.

Van a visszaigazolt jutalmaknak lejárati ideje?

Igen. Ha a jutalom két éven belül nem kerül jóváírásra a felhasználó számláján, a még ki nem fizetett jutalmak érvényüket vesztik.

Mi a különbség a regisztrált, a megerősített és a bónusz jutalmak között?

Regisztrált jutalom. A regisztrált jutalom a jutalom áttekintésében a "Megerősítésre vár" információval jelenik meg.

Megerősített jutalom. Ez a visszaigazolás általában 30-70 napot vesz igénybe. A visszaigazolt jutalmat a bankszámlájára utalhatja.

Bónusz jutalom. Ezek a jutalmak valami "extra", és nem pénzvisszatérítés a vásárlásokért.

Hogyan kaphatok jutalmat egy ismerős ajánlásáért?

Miután bejelentkezett a Tiplino-fiókjába, a menüben megtalálja a "Ajánljon és kap 54 500 Ft-ot" részt, ahol megtalálja az egyedi ajánló URL-címét és az utasításokat, hogyan ajánlhatja egy ismerősét a Tiplinóra.

Minden egyes ajánlásért 1800 HUF bónuszt kap. Legfeljebb 54 500 Ft-ot kaphat. A kapcsolat érvényessége időben nem korlátozott.

A 1800 HUF összegű bónuszt akkor regisztráljuk, amint az Ön által ajánlott személy végrehajtja első vásárlását, és a jutalom jóváírásra kerül.

A bónusz akkor kerül megerősítésre, ha az ismerősének egyszerre 750 HUF megerősített jutalom van a profilján lévő vásárlásokból.

Ezt a bónuszt akkor lehet beváltani, ha legalább 1500 HUF összegű, vásárlásból származó, megerősített jutalom van a számláján.

A jutalom visszavonásának lehetséges okai:

  • Kedvezményes kupon, kód, hűségkedvezmény vagy ajándékutalvány felhasználása;
  • Az ügyfél vagy az üzlet által leadott megrendelés módosítása (pl. késedelmes szállítás, megosztott megrendelés, a megrendelés egészének vagy egy részének visszaküldése/cseréje);
  • a megrendelés törlése;
  • Panaszok;
  • olyan áruk megrendelése, amelyek már nincsenek raktáron;
  • a megrendelés el nem fogadása/nem kifizetése;
  • a Tiplino portálon található egyes webáruházak vásárlási feltételeinek megsértése.

Jutalmat kapok olyan rendelésért is, amelyet személyesen veszek át az üzletben, vagy utánvéttel fizetek?

Igen. A szállítási vagy fizetési mód nem befolyásolja a jutalmat.

Nem kaptam meg a vásárlásért járó jutalmat, mit tegyek?

Ha a jutalom nem kerül automatikusan jóváírásra a Tiplino számláján 48 órán belül, használja az Elégedettségi Garancia Igénybejelentő űrlapot. Ezt a jobb felső sarokban, a profilja alatt találja. Az űrlapon válassza ki a "Kérdésem van egy jutalommal kapcsolatban" és a "Hiányzó jutalom" lehetőséget. Ki kell töltenie az adatokat, például a dátumot, a rendelés számát és az összeget, és csatolnia kell a megerősítő emailt vagy a számlát.

Hogyan kaphatok regisztrációs bónuszt?

Jelenleg az újonnan regisztrált felhasználóknak lehetőségük van arra, hogy akár 2000 HUF bónuszt kapjanak. Ezt az összeget nem egy összegben fizetik ki. Minden egyes nálunk történő vásárlásért jutalmat kap. Ennek a kampánynak köszönhetően a jutalom mellett ugyanekkora összegű bónuszt is kap. Így a fent említett 2 000 HUF összegig gyűjthet. Ez a kampány a regisztrációt követő első két hónapban aktív. A kampány aktiválása érdekében szükséges megeszrezni első, vásárlásból adódó jutalmat a regisztrációt követő egy hónapon belül.

Jutalmak kifizetése

Mekkora a minimális összeg a megerősített jutalmak kifizetéséhez?

A visszaigazolt jutalmakat már 1 HUF-tól kezdve a bankszámlájára fizetheti.

Mennyi időbe telik, amíg a jutalmat a bankszámlámra utalják?

A kifizetést a kérelem jóváhagyását követő három munkanapon belül megkapja a bankszámlájára. Ha a kifizetést péntek este hagyják jóvá, a pénzt a következő munkahét elején kapja meg.

Hogyan kaphatom meg a bónuszokat?

Miután bejelentkeztél a Tiplino-fiókjába, menjen a "Jutalom kifizetések" részre, és kérjen kifizetést. A kifizetéshez egy teljesen kitöltött profilra és egy ellenőrzött bankszámlaszámra van szüksége (lásd "Fiókbeállítások").

Tiplino applikáció

Milyen operációs rendszerekhez érhető el az alkalmazás?

Alkalmazásunkat iOS és Android készülékekre is letöltheti.

Megváltoztathatom az országot a Tiplino alkalmazásban?

Az országot a képernyő tetején módosíthatja, mielőtt bejelentkezik a Tiplino-fiókjába az alkalmazáson keresztül.

Kombinálhatom a Tipli alkalmazást a vásárolni kívánt áruházi alkalmazásokkal?

Javasoljuk, hogy a Tipli alkalmazás használatakor ne használja magát az áruház alkalmazást. Egyes üzletek általános szerződési feltételeiben egyenesen azt írják, hogy nem írnak jóvá jutalmakat, ha magában az üzlet applikációjában vásárol.

Tiplino és a biztonság

Biztonságos a Tiplino?

Igen, a Tiplino biztonságos. A személyes adatok feldolgozásával kapcsolatos információkért kérjük, tekintse meg fiókja beállításait - "A hozzájárulásom áttekintése". Portálunknak számos elégedett felhasználója van, akiknek véleménye megtekinthető honlapunkon.

Szükséges-e minden személyes adatot kiadni a Tiplino számára?

Nem. Nem kell megadnia a Tiplino számára az összes személyes adatát. Csak az e-mail címét, valamint a kereszt- és vezetéknevét kell megadnia az elején. Csak a telefonszámát és a bankszámlaszámát kell megadnia, ha a visszaigazolt jutalmak kifizetését szeretné kérni.

Meg kell adnom a hitelkártyám számát?

Nem. A Tiplino-fiókjában az IBAN bankszámlaszámát adja meg, nem a hitelkártyaszámát.

Miért kell megadnom az IBAN bankszámlaszámomat?

Szükségünk van az IBAN bankszámlaszámára, hogy ki tudjuk fizetni Önnek a visszaigazolt jutalmakat.

Milyen bankszámlaszámot adhatok meg?

A bankszámlának a Magyarország államban vezetett IBAN számlának kell lennie.

Tiplino a böngészőbe

Mi az a Tiplino böngésző-bővítmény?

A Tiplino bővítmény egy olyan segédprogram, amely figyelmeztet, amint egy cashbacket kínáló webáruház weboldalán jár.

Figyelem: ez csak információ, a jutalom megszerzéséhez át kell irányítani.

A bővítmény minden böngészőben működik?

Nem. Bővítményünket elsősorban a Google Chrome és a Mozilla Firefox számára fejlesztettük ki. Más böngészők esetében nem garantáljuk a 100%-os működőképességet.

Hogyan tudom telepíteni a bővítményt a böngészőmben?

A telepítési linket portálunk alján, a "Tiplino böngészőbe" részben találja. Ezután a link segítségével átirányítjuk a Chrome áruházba, és a "Hozzáadás a Chrome-hoz" gombra kattintanak.

Hányszor kaphatok bónuszt egy kiegészítő telepítéséért?

A bővítményt többször is telepítheti, de csak egyszeri telepítésért kap bónuszt.

Hogyan telepíthetem a kiegészítőt a mobiltelefonomra/tabletemre?

A Tiplino bövítményt csak a számítógép böngészőjébe telepíthető.

Mit jelent, ha egy kiegészítő piros?

A piros plugin azt jelenti, hogy a Tiplino portálról történő átirányítás már nem aktív, és a Tiplinóból történő újbóli kattintással kell visszaállítani. Az inaktív átirányítás oka lehet, hogy a vásárlás 30 percnél tovább tart, vagy az, hogy a felhasználót egy másik partneroldalon keresztül irányítják át, mielőtt a megrendelést befejezné.

Hogyan tovább?

Érdekli még valami? Hogyan működünk, milyen az elégedettségi garanciánk, kik vagyunk és hol a székhelyünk? Szeretné tudni, mire kíváncsiak a felhasználóink, vagy érdekli önt, ki tartozik a csapatunkhoz? Böngéssze a további oldalainkat!

Tényleg szeretné elveszteni a  15 % z összeget minden internetes vásárlásából?

Elég, ha ingyenesen regisztrál, így nem marad le semmilyen jutalomról.

Most pluszban szerezhet 2000 Ft összeget a vásárlásaiért. Minden jutalom után további bonuszjutalmat szerezhet azonos értékben. A bónuszjutalmakkal összesen 2000 Ft összeget szerezhet.

- vagy -
A regisztrációval egyetért a felhasználási feltételekkel és a személyes adatok feldolgozásával.
Van már fiókja? Jelentkezzen be