Leggyakrabban feltett kérdések a felhasználóinktól
Mi az a Tiplino és hogyan működik?
A Tiplino egy cashback portál, amely lehetővé teszi a regisztrált felhasználók számára, hogy a vásárlás teljes értékének egy részét visszakapják. Közel 1400 üzlet közül választhatnak. Ha a Tiplinóból átkattintanak, az áruház oldalára léphetnek, és vásárolhatnak. Az átkattintás alapján a kereskedő felismeri, hogy a felhasználót az ő üzletébe vezettük. A vásárlás után jutalékot kapunk a kereskedőtől, amelyből a felhasználónak jutalmat írunk jóvá.
Miért kell regisztrálnia a Tiplinóba?
A regisztrációval jutalmat tudunk adni a fiókjához az Ön által végrehajtott vásárlás után.
Fizetnie kell a Tiplino regisztrációért és használatáért?
A Tiplino teljes egészében ingyenes. Ön csak a kiválasztott webáruházakból közvetlenül megrendelt árukért fizet.
Hogyan tudja kikapcsolni az automatikus e-maileket?
Ha a továbbiakban nem szeretne e-mailben tippeket kapni a folyamatban lévő akciókról és kedvezményekről, egyszerűen csak tiltsa le az e-mailek fogadását a fiókja beállításaiban. A leiratkozás az adott e-mail alján is lehetséges.
Megjegyzés: Ha kikapcsolja az összes e-mail értesítést, előfordulhat, hogy nem kap tájékoztatást az új jutalmakról és a fiókbeállításokkal kapcsolatos e-mailekről.
Szükséges regisztrálnia a webáruházakba?
Nem, nem kell regisztrálnia a webáruházban. A webáruházban való regisztráció nem befolyásolja a jutalmat. Nem kell ugyanazt az e-mail címet használnia, mint a Tiplinón, hogy regisztráljon a webáruházba.
Lehet több fiókja a Tiplinóban?
Nem, egy felhasználó nem rendelkezhet több felhasználói fiókkal, ez szabály ellenes. Viszont, regisztrálhat egyszerre több Tiplni portálon is, országoktól függően. Ilyen a Tipli,cz, a Tipli.sk a Tpli.pl vagy a Tipli.ro.
Hogyan állíthatja vissza az elfelejtett jelszavát?
Amikor a “Bejelentkezés” gombra kattint, a bejelentkezési lehetőségek között talál egy hivatkozást az elfelejtett jelszó visszaállításához.
Nem kaptam e-mailt a jelszavam visszaállításáról vagy a bankszámlám ellenőrzéséről, mit tegyek?
Ebben az esetben csak lépjen kapcsolatba velünk e-mailben és ügyfélszolgálatunk segíteni fog Önnek.
Hogyan tudom megszüntetni a Tiplino-fiókomat?
A fiók törlésének lehetőségét a profilbeállítások között találja a legalsó résznél. Amint rákattint, automatikusan küldünk Önnek egy kérést, és felvesszük Önnel a kapcsolatot a további teendőkkel kapcsolatban.
Kaphatok cashbacket akkor is, ha egy üzletben vásárolok?
Nem. A portálunkon belüli cashback csak online megrendelések esetén működik.
Ugyanazokkal a személyes és fizetési adatokkal kell rendelkeznem, mint a Tiplino számlámon?
Nem. A jutalom megszerzésének kulcsa a portálunkról történő átirányítás. Így a rendeléséhez más e-mail címet, más kereszt- és vezetéknevet adhat meg, és fizethet olyan kártyával, amely más bankszámlára megy, mint a Tiplinóban lévő bankszámlája.
Mi az az arany számla és hogyan kaphatok?
Az aranyszámla egy olyan előny, amely valamivel magasabb jutalmakat biztosít, mint egy normál számla. Teljesen ingyenes, és automatikusan törlődik, amikor lejár. Rendszerint a felhasználóink számára aktiváljuk, hogy kompenzáljuk a felmerülő komplikációkat, illetve az aktív felhasználóink számára. Az ellátás általában két hónapig aktív. Ennek a juttatásnak az időtartamát a "Jutalmak és juttatások" részben találja a legvégén.