Egy szép táskára vagy finom kiegészítőre a legtöbb hölgy nehezen mond nemet. A MyBag online boltjában most designer táskák és kiegészítők széles választékát találja. Többé nincs szükség az egyes márkák webáruházait böngészni, hiszen a MyBag webshopjában mindent egy helyen megtalál. Furla, Guess, Karl Lagerfeld, Calvin Klein, Moschino és számos egyéb világmárka klasszikus időtálló darabjai, valamint legfrissebb modelljei egyaránt elérhetőek a webáruházban. Minőségi, designer oldaltáskák, övtáskák, válltáskák, napszemüvegek, kalapok, kártyatartók, kulcstartók, ékszerek és rengeteg izgalmas termék, a Tiplinóval most kedvezményes áron!
Fizetési és szállítási módok
A webshopban a következő biztonságos fizetési módokra van lehetőség:
- online bank- és hitelkártyás fizetés (Visa Electron, MasterCard, Maestro, American Express)
- PayPal
- Alipay, One4all
A MyBag webáruháza standard és expressz szállítási módot kínál Magyarországra, amelyet a vásárló választhat ki. Amennyiben £20 összeg fölött vásárol, a standard szállítási mód ingyenes, az ennél alacsonyabb összegű rendelés esetén pedig a szállítási díj £1.99 és a termék 3-6 munkanapon belül érkezik meg a vásárlóhoz.
Az expressz szállítási mód esetében az ingyenes szállítás £75 fölött kezdődik, alacsonyabb összegnél a szállítás költsége £9.99 és a termék 2-6 munkanapon belül ér a vásárlóhoz. Mivel a cég az Egyesült Királyságból szállítja termékeit az európai országokba, bizonyos vámköltségek vonatkoznak rá, azonban ezeket az üzlet téríti meg.
Reklamáció és a termékek visszaküldése
Amennyiben vissza szeretné küldeni a MyBag webáruházából rendelt termékeket, a csomag átvételétől számított 14 napban lépjen kapcsolatba a webshop ügyfélszolgálatával, ezt a MyBag rendeléskor ingyenesen létrehozott felhasználói fiókján keresztül teheti meg. Az ezt követő 14 napban küldje vissza a terméket a webáruházba. Fontos, hogy alaposan csomagolja be az árut, hogy az olyan állapotban jusson vissza, amilyenben Önhöz megérkezett. Miután a visszaküldött termék megérkezik az áruházba és a MyBag dolgozói mindent rendben találnak, a vásárló visszakapja a termékért fizetett összeget. A visszaküldéssel járó költségek a vásárlót terhelik.
Ügyfélszolgálat, telefonos applikáció és közösségi média
Kérdéssel fordulna a MyBag ügyfélszolgálatához? A gyors kommunikáció legegyszerűbb módja az e-mail küldése, amelyre a felhasználói fiókba való bejelentkezés után van mód az oldal felhasználói felületén. További lehetőségek:
- élő chat a webáruház weboldalán
- Facebook
- Twitter
A MyBag telefonos applikációjával a vásárlás egyszerűbb és kényelmesebb lehet, sőt, extra kedvezményekhez is juthat. Az alkalmazás ingyenesen letölthető a Google Play és App Store online áruházakból.
Inspirálódjon és fedezze fel a legújabb designer darabokat a MyBag közösségi média oldalain: Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter