A ChicMe.com webáruháza 2015-óta működik és célja, hogy minden hölgy kényelmesen és magabiztosan érezze magát a ruháiban. Az online üzlet kínálata hetente több, mint 1000 új termékkel bővül, így készletük mindig naprakész és a legújabb trendeknek megfelelő darabok garantáltan megtalálhatók náluk. A ChicMe minden évszakra és alkalomra kínál ruhadarabokat és kiegészítőket, legyen az tél, nyár, nyaralás, esküvő vagy hétköznapi viselet. A széles kínálat mellett a cég gyors szállítást, jó minőséget és professzionális ügyfélszolgálatot igyekszik biztosítani vásárlóinak, hogy a tökéletes ruhatár kialakítása egyszerű, gyors és élvezetes legyen.
A ChicMe kínálatából:
- farmerek, hosszú és rövidnadrágok, overálok
- maxiruhák, miniruhák, szoknyák
- fölsők, ingek, pólók, tunikák
- fürdőruhák, bikinik
- sportruházat, leggingsek
- kiegészítők, ékszerek, sapkák, kendők, sálak
- sportcipők, magassarkú cipők, szandálok, papucsok, csizmák
- fehérnemű, pizsamák, harisnyák
Fizetési módok
A ChicMe által támogatott fizetési módok:
- PayPal
- online bankkártyás fizetés (Visa, MasterCard)
Szállítás
A ChicMe webáruháza a világ számos országába, köztük Magyarországra is szállítja termékeit. Amennyiben vásárlásának végösszege meghaladja az 58€-t, a standard szállítás ingyenes. Amennyiben a végösszeg kevesebb, a standard szállítás díja 9,26€. Expressz vagy más gyorsított szállítási módokra Magyarországon nincs lehetőség. Az ár nem tartalmazza az esetleges vámdíjat vagy helyi adókat, ezért erről a helyi postahivatalban érdemes érdeklődni.
A standard szállítás általában 13-26 munkanapot vesz igénybe, azonban ez helyzettől függően változhat. Amennyiben 6 hónapon belül nem kapja meg rendelését, forduljon a ChicMe ügyfélszolgálatához. Fontos figyelembe venni, hogy a rendelés feldolgozása 3-7 munkanapig is tarthat és ezek a napok is hozzáadódnak a szállítási időhöz. Csomagját a rendelés leadásakor kapott kóddal követheti nyomon.
Reklamáció
Amennyiben elégedetlen a ChicMe online áruházból rendelt termékekkel, a csomag átvételét követő 30 napon belül visszaküldheti azokat és cserét vagy pénzvisszafizetést igényelhet. Fontos, hogy a termékeket eredeti csomagolásban és sérülésmentesen küldje vissza az ügyfélszolgálat által megadott címre. A fürdőruhákat, fehérneműket, ékszereket, maszkokat, kiegészítőket és bodykat az áruháznak nem áll módjában kicserélni és ezen termékek esetében pénzvisszafizetést sem biztosítanak.
Ügyfélszolgálat és közösségi média
Amennyiben kérdése merülne fel a termékekkel, szállítással, fizetéssel vagy reklamációval kapcsolatban, a ChicMe ügyfélszolgálatával a következő módokon veheti fel a kapcsolatot:
- Facebook Messenger
- WhatsApp
- ChicMe felhasználó felülete (Contact Seller menüpont)
- Élő chat
- Telefon: +12132603334
Amennyiben többet szeretne megtudni a ChicMe kínálatáról és újdonságairól, látogasson el a webáruház közösségi média platformjaira: Facebook, Pinterest, Instagram, YouTube, TikTok
Telefonos applikáció
A ChicMe webáruházának okostelefonra és okoseszközökre ingyenesen letölthető applikációja segít, hogy a vásárlás egyszerűbb, átláthatóbb és élvezetesebb legyen. Az applikáció letölthető a Google Play és AppStore online áruházaiból.