Irodai kellékek és papíráru minden mennyiségben a Bestoffice.hu webáruházában. Papír- és írószerek, irodai kisgépek, irodatechnika, technikai kiegészítők, adattárolók, konyhai kellékek, higiéniai berendezések, nyomtató- kellékanyagok, irodabútorok és dekor, egy szóval minden, amire egy irodában szükség lehet. A Bestoffice magyar nyelvű, budapesti székhelyű webáruházában a házhoz szállítás lehetősége mellett a rendelések személyes átvételére is van lehetőség. Emellett a webshop kedvező árakkal, folyamatos akciókkal és naprakész ügyfélszolgálattal várja vásárlóit.
Fizetési módok
A Bestoffice webáruházában a következő fizetési módok elfogadottak:
- online bankkártyás fizetés (Visa, MasterCard, Maestro)
- utánvétes fizetés a futárnak
- utánvétes fizetés a Foxpost csomagautomatánál
- előre utalás a webshop bankszámlájára
- készpénzes fizetés a helyszínen (1173 Budapest, Pesti út 474.)
A webshopban való vásárlás regisztrációhoz kötött.
Szállítás és személyes átvétel
A Bestoffice számos kézbesítési és csomagátvételi lehetőséget biztosít vásárlóinak Magyarország területén, ezek költsége eltér:
- Foxpost csomagautomata – 63. 500, - Ft fölött ingyenes
- 24 H Futárszolgálattal való kézbesítés – 100. 000, - Ft fölött ingyenes
- MPL PostaPont - 100. 000, - Ft fölött ingyenes
- személyes átvétel a 1173 Budapest, Pesti út 474. címen – ingyenes
Visszaküldés és elállási jog
Amennyiben a vásárló nem elégedett a Bestoffice webáruházából rendelt termékekkel, a rendelés átvételétől számított 14 napon belül érvényesítheti elállási jogát. Ezesetben köteles a termékeket olyan állapotban visszajuttatni a webáruház raktárába, amilyenben azt átvette. Amennyiben ezt teljesíti, a Bestoffice pénzvisszafizetést biztosít.
Ügyfélszolgálat és közösségi média
A Bestoffice ügyfélszolgálatával az alábbi címeken veheti fel a kapcsolatot:
- e-mail: bestoffice@bestoffice.hu
- telefon: +36-1-253-7911 vagy +36-20-55-44-401
- cím: 1173 Budapest, Pesti út 474.
A Bestoffice webáruháza a Facebookon is megtalálható.