Cipők, táskák, kiegészítők és sportszerek egy helyen? Nem lehetetlen, hiszen ezt kínálja a Lifestyleshop. Válogasson a jobbnál jobb márkák termékei közül, vásároljon minőségi termékeket kedvező áron. Elegáns vagy sportos, férfiaknak, nőknek vagy gyermekeknek - itt mindent megtalál, válogasson a szebbnél szebb darabok közül.
Lifestyleshop cipők
Kényelmes papucsot, divatos sportcipőt, nyári, szellős szandált vagy meleg téli csizmát keres? A Lifestyleshop minden alkalomra, évszakra és többféle stílusban kínál cipőket, hogy minden vásárlónak kedvezzen. A minőség miatt sem kell aggódnia, olyan márkák darabjait kínálják, mint a Rieker, Tamaris, Bugatti, Birkenstock vagy Gabor. Ha kisebb vagy nagyobb méretet hord az átlagosnál, akkor se aggódjon, a LIfestyleshop önre is gondolt.
Lifestyleshop kiegészítők
A cipőkön kívül talál a webáruházban különféle kiegészítőket is. Válasszon a cipőjéhez illő táskát, hogy outfitje tökéletes legyen. Válogasson a minőségi Desigual, Tommy Hilfiger vagy Rieker táskák közül. A további választékot övek, pénztárcák, sálak, sapkák, telefontokok és ékszerek alkotják.
Sportszerek
A webáruházban a sportok kedvelői is megtalálják a magukét. A futás, a vízi sportok vagy a jóga, pilates és a fitnesz érdekli? Itt megtalálja a szükséges felszerelést, mint például súlyzókat, jógamatracot, fitneszlabdát, sporttáskákat és sok mást.
Fizetés és szállítás
A Lifestyleshop kétféle fizetési módot kínál a vásárlóknak. Az utánvétes fizetés esetén 290 Ft díjat számol fel, a bankkártyás online fizetés ingyenes. A következő szállítási módok közül választhat:
- GLS futárszolgálat: a szállítási díj 990 Ft.
- GLS csomagpont: a szállítási díj 890 Ft.
- Foxpost automata: a szállítási díj 890 Ft.
- MPL PostaCsomag: a szállítási díj 990 Ft.
A szállítás 20 000 Ft (Foxpost automata esetében 12 000 Ft) felett ingyenes. A szállítás ideje rendszerint 5–8 munkanap, ami gyakran 2–3 munakanapra csökken.
Reklamáció
A termékekre két év szavatossági idő jár, ezen időtartamon belül a vásárló reklamálhatja a terméket. Amennyiben 6 hónapon belül reklamál, a számla bemutatásán kívül nincs más teendője. 6 hónap eltelte után már bizonyítania kell, hogy a hiba a rendelés átvételekor is megvolt. Reklamáció esetén forduljon az ügyfélszolgálathoz, vagy töltse ki a weboldalon található reklamációs űrlapot. Érdemes fényképeket is csatolni a hibáról, ez gyorsítja az ügyintézést.
Kapcsolat
Kérdés vagy probléma esetén lépjen kapcsolatba a Lifestyleshop ügyfélszolgálatával. Telefonon hívja a +36-30-483-1395 számot hétfőtől péntekig 11:00–15:00 között, vagy írjon az ugyfelszolgalat@lifestyleshop.hu e-mail-címre.
Keresse a Lifestyleshopot Facebookon és Instagramon is.
Ha a Tiplinóval vásárol, jutalomban részeszül: vásárlásának akár 3,5%-át visszaszerezheti a cashbacknek köszönhetően.