Gyakran ismételt kérdések

Mi a Tiplino és hogyan működik?

A Tiplino egy cashback portál, amellyel visszakaphatja a vásárlás során fizetett összeg egy részét. Ehhez a portál egy kattintást követően átirányítja az adott webáruházba, ahol a megszokott módon vásárol. A kattintást követően a rendszer felismeri, hogy vásárlót hoztunk az áruháznak, amiért jutalmat kapunk. Ennek a jutalomnak egy részét kapja meg a felhasználónk. A Tiplino portál használata regisztrációhoz kötött.

Miért kell regisztrálnia a Tiplinon?

A regisztrációnak köszönhetően tudjuk a vásárlás után járó jutalmat a Tiplino felhasználóhoz kötni.

Ingyenes a Tiplino használata és a regisztráció?

A Tiplino használata és a regisztráció teljesen ingyenes. Csak a rendelt termékekért kell fizetnie az adott áruházban.

Hogyan kapcsolhatom ki az automatikus e-maileket?

Ha a továbbiakban nem szeretne e-mailben tippeket kapni a folyamatban lévő akciókról és kedvezményekről, egyszerűen csak tiltsa le az e-mailek fogadását a fiókja beállításaiban. A leiratkozás az adott e-mail alján is lehetséges.

Megjegyzés: Ha kikapcsolja az összes e-mail értesítést, előfordulhat, hogy nem kap tájékoztatást az új jutalmakról és a fiókbeállításokkal kapcsolatos e-mailekről.

Szükséges regisztrálni a webáruházakba?

Nem, nem kell feltétlenül regisztrálnia a webáruházban. Ha regisztrál egy webáruházban, az nem befolyásolja a jutalmat. Az sem szükséges, hogy ugyanazt az e-mail címet használja a vásárlás során, mint amit a Tiplino fiókjában megadott.

Lehet egyszerre több fiókja a Tiplinon?

Nem, egy felhasználó nem rendelkezhet több felhasználói fiókkal, ez szabályellenes. Viszont, regisztrálhat egyszerre több Tiplino portálon is, országoktól függően. Ilyen a Tipli,cz, a Tipli.sk a Tipli.pl vagy a Tipli.ro.

Hogyan állíthatja vissza az elfelejtett jelszavát?

Amikor a “Bejelentkezés” gombra kattint, a bejelentkezési lehetőségek között talál egy hivatkozást az elfelejtett jelszó visszaállításához.

Nem kaptam e-mailt a jelszavam visszaállításáról vagy a bankszámlám megerősítéséről, mit tegyek?

Ebben az esetben csak lépjen kapcsolatba velünk e-mailben és ügyfélszolgálatunk segíteni fog.

Hogyan tudom megszüntetni a Tiplino felhasználói fiókomat?

A fiók törlésének lehetőségét a profilbeállítások között találja a legalsó résznél. Amint rákattint, automatikusan küldünk e-mail címére egy kérést, és felvesszük a kapcsolatot a további teendőkkel kapcsolatban.

Jár pénzvisszatérítés akkor is, ha egy üzletben vásárolok?

Nem, a portálunkon belül csak az online megrendelésekre vonatkozik pénzisszatérítés.

Ugyanazokat a személyes és fizetési adatokkal kell megadnom a rendelés során, mint a Tiplino fiókomban?

Nem, a jutalom megszerzésének kulcsa a portálunkról történő átirányítás. Így a rendelésnél más e-mail címet, más kereszt- és vezetéknevet adhat meg, és fizethet olyan kártyával, amely más bankszámlához tartozik, mint a Tiplinon megadott bankszámla.

Mi az az arany számla és hogyan kaphatok?

Az arany számla egy olyan előny, amely valamivel magasabb jutalmakat biztosít, mint egy normál számla. Teljesen ingyenes, és automatikusan törlődik, amikor lejár, ami általában 2 hónap. Rendszerint a felhasználóink számára aktiváljuk, hogy kompenzáljuk a felmerülő komplikációkat, illetve az aktív felhasználóink számára. A juttatás időtartamát a "Jutalmak és juttatások" részben találja a legvégén.

Jutalmak

Hogyan kaphatok jutalmat egy ismerős ajánlásáért?

Miután bejelentkezett a Tiplino felhasználói fiókjába, a menüben megtalálja a "Ajánljon és kap 54 500 Ft-ot" részt, ahol megtalálja az egyedi ajánló URL-címét és az utasításokat, hogyan ajánlhatja a Tiplinot egy ismerősének.

Minden egyes ajánlásért 1 800 HUF bónuszt kap, maximum 54 500 HUF-ot kaphat. A kapcsolat érvényessége időben nem korlátozott.

A 1800 HUF összegű bónuszt akkor regisztráljuk, amint az ajánlott személy végrehajtja első vásárlását, és regisztráljuk jutalmát.

A bónusz akkor kerül megerősítésre, ha az ismerősének egyszerre 750 HUF megerősített jutalom van a profilján lévő vásárlásokból.

Ezt a bónuszt akkor lehet beváltani, ha legalább 1 500 HUF összegű, vásárlásból származó, megerősített jutalom van a számláján.

Mennyi időbe telik, amíg regisztrálják a jutalmam?

A jutalom regisztrációja a vásárlást követő 48 órán belül megtörténik.

Hogyan számítják ki a vásárlásokért járó jutalmakat?

A jutalom alapját a vásárolt termékek ÁFA nélküli ára képezi – tehát nem tartozik bele az ÁFA, a szállítási költség vagy más kiegészítő szolgáltatások, mint csomagolás,csomag biztosítás vagy meghosszabbított garancia

Miért kell néha akár több hetet is várni a jutalom megerősítésére?

Miután megvásárolja a kívánt termékeket, elkezd telni az úgynevezett védelmi időszak Ez idő alatt indoklás nélkül visszaküldheti a megvásárolt terméket, kicserélheti azt vagy törölheti a rendelést. Miután lejárt a védelmi időszak, amely minden áruház esetében változó, megerősítjük jutalmát. Ez az időszak arra szolgál, hogy elkerülhető legyen a jutalom megerősítése egy visszaküldött vagy törölt rendelésért.

Van a visszaigazolt jutalmaknak lejárati ideje?

Igen. Ha a jutalmat nem regisztráljuk két éven belül a felhasználó számláján, a még ki nem fizetett jutalmak érvényüket vesztik.

Mikor erősítik meg a bónusz jutalmat?

A bónusz jutalmak megerősítése eltér a vásárlás után járó jutalmakétól. A bónusz jutalmak megerősítéséhez ugyanis a felhasználónak egyidejűleg legalább 1 500 HUF összegű, vásárlás után járó megerősített jutalomnak kell lennie számláján. Ha egy jutalom kifizetésre kerül, mielőtt a bónuszt megerősítettük volna, vissza kell gyűjteni az 1 500 HUF összeget a megerősített jutalmak között.

Mi a különbség a regisztrált, a megerősített és a bónusz jutalmak között?

Regisztrált jutalom. A regisztrált jutalom a jutalom áttekintésében a "Megerősítésre vár" információval jelenik meg.

Megerősített jutalom. Ezt a jutalmat a webáruház már megerősítette. A megerősítés általában 70 napot vesz igénybe, a jutalom regisztrációjától számítva.

Bónusz jutalom. Ezek a jutalmak valami "extra", és nem pénzvisszatérítés a vásárlásokért.

A jutalom visszavonásának lehetséges okai:

  • Kedvezményes kupon, kód, hűségkedvezmény vagy ajándékutalvány felhasználása, amely nem a Tiplinoról származik;
  • Az ügyfél vagy az üzlet által leadott megrendelés módosítása (pl. késedelmes szállítás, megosztott megrendelés, a megrendelés egészének vagy egy részének visszaküldése/cseréje);
  • A megrendelés törlése;
  • Panaszok;
  • Olyan áruk megrendelése, amelyek már nincsenek raktáron;
  • A megrendelés elutasítása/nem kifizetése;
  • A Tiplino portálon található egyes webáruházak vásárlási feltételeinek megsértése.

Jutalmat kapok olyan rendelésért is, amelyet személyesen veszek át az üzletben, vagy utánvéttel fizetek?

Igen, a szállítási vagy fizetési mód nem befolyásolja a jutalmat.

Nem kaptam meg a vásárlásért járó jutalmat, mit tegyek?

Ha a jutalmat nem regisztráljuk automatikusan Tiplino számláján 48 órán belül, használja az Elégedettségi garancia igénybejelentő űrlapot. Ezt a jobb felső sarokban, a profilja alatt találja. Az űrlapon válassza ki a "Kérdésem van egy jutalommal kapcsolatban" és a "Hiányzó jutalom" lehetőséget. Ki kell töltenie az adatokat, például a dátumot, a rendelés számát és az összeget, és csatolnia kell a megerősítő e-mailt vagy a számlát.

Hogyan kaphatok regisztrációs bónuszt?

Jelenleg az újonnan regisztrált felhasználóknak lehetőségük van arra, hogy akár 2000 HUF bónuszt kapjanak. Ezt az összeget nem egy összegben fizetjük ki, hanem minden egyes jutalma mellé bónusz jutalom jár. A bónusz a kampány során mindig ugyanakkora összeg, mint a vásárlás után járó jutalom. Ennek a kampánynak köszönhetően a jutalom mellett ugyanekkora összegű bónuszt is kap, mindaddig amíg el nem éri az említett 2 000 HUF összeget. A kampány aktiválása érdekében szükséges megeszrezni első, vásárlásból adódó jutalmat a regisztrációt követő 1 hónapon belül. Ez a kampány a regisztrációt követő első 2 hónapban aktív. 

Jutalmak kifizetése

Van minimális összeg a jutalom kifizetéséhez?

A megerősített jutalmakat már 1 HUF-tól kifizetjük számlájára.

Mennyi időbe telik, amíg a jutalmat a bankszámlámra utalják?

A kifizetés nem történik meg automatikusan, kérelem előzi meg. A kérelem jóváhagyását követő 3 munkanapon belül megkapja jutalmát a megadott bankszámlára. Ha a kifizetést péntek este hagyjuk jóvá, akkor a pénzt a következő munkahét elején kapja meg.

Hogyan kaphatom meg a jutalmakat?

Ha bejelentkezik a Tiplino felhasználói fiókjába, a "Jutalmak kifizetése" menüpontban kérvényezheti a megerősített jutalmak és bónuszok kifzetését. A kifizetéshez szükséges, hogy a felhasználói fiókjában szerepeljen egy megerősített bankszámlaszám.

8 tipp a jutalom sikeres regisztrációjához

Mire kell ügyelni a jutalom sikeres regisztrációjához?

  • Győződjön meg róla, hogy a Tiplino portálról kattintott és lépett át az áruházba.
  • Miután megtörtént az átirányítás, ne halogassa a vásárlást, a legjobb ha a rendelést 30 percen belül leadja. Ha a vásárlás tovább tart vagy közben böngésző ablakot váltott, lépjen vissza a Tiplino portálra és irányítsa át magát újra az áruházba.
  • A pénzvisszatérítés működését befolyásolhatják a reklámblokkolók (Adblock), ezért ajánljuk, hogy kapcsolja ki őket a böngészőben a Tiplino használata közben.
  • Ne használjon olyan kedvezményeket, ajándékutalványokat, hűségpontokat, kedvezményes kuponokat vagy kódokat, amelyek nem a Tiplino portálról származnak. Ezek ugyanis befolyásolhatják a jutalom regisztrációját.
  • A vásárlás előtt ajánljuk, hogy olvassa e laz adott áruház feltételeit. Egyes áruházak ugyanis csak adott termékek vagy termékkategóriák után kínálnak pénzvisszatérítést. Abban az esetben, ha van korlátozás a visszatérítésre, ezt az információt megtalálja az üzlet proflijában a „Vásárlási feltételek“ alatt.
  • Amennyiben a rendelését az áruház mobil applikációjában adja le (nem böngészőn keresztül) előfordulhat, hogy nem kerül sor a jutalom regisztrációjára. Ez alól kivétel az Aliexpress mobil alkalmazása.
  • Nem lehetséges több cashback portál kombinálása, mivel egy vásárlásra csak egy cashback portál használható. Ha a Tiplinon keresztül vásárol és egyidejűleg más portált is használ, akkor az áruház csak egy portálnál hagyja jóvá a pénzvisszatérítést.
  • Azt ajánljuk, hogy ne használja a Tiplinot privát (inkognito) módban.

Tiplino alkalmazás

Milyen operációs rendszerekhez érhető el az alkalmazás?

Alkalmazásunkat iOS és Android készülékekre is letöltheti.

Megváltoztathatom az országot a Tiplino alkalmazásban?

Az országot a képernyő tetején módosíthatja, mielőtt bejelentkezik a Tiplino felhasználói fiókjába az alkalmazáson keresztül.

Kombinálhatom a Tiplino alkalmazást az áruházi alkalmazásokkal?

Javasoljuk, hogy a Tiplino alkalmazás használatakor ne használja az áruház alkalmazását. Egyes üzletek általános szerződési feltételeiben szerepel, hogy nem írnak kapható jutalom, ha az üzlet applikációjában vásárol.

Biztonságos Tiplino használat

Biztonságos a Tiplino?

Igen, a Tiplino biztonságos. A személyes adatok feldolgozásával kapcsolatos információkért kérjük, tekintse meg fiókja beállításait - "A hozzájárulásom áttekintése". Portálunknak számos elégedett felhasználója van, akiknek véleménye megtekinthető honlapunkon.

Szükséges minden személyes adatot megadni a Tiplino számára?

Nem, nem kell megadnia az összes személyes adatát, csak az e-mail címét, a kereszt- és vezetéknevét, telefonszámát és bankszámlaszámát kell megadnia. A telefonszám és bankszámlaszám a kifizetéshez szükséges és elég, ha a kifizetés kérvényezésénél adja meg.

Meg kell adnom a bankkártyám számát?

Nem, nem kell megadnia a bankkártyája számát Tiplino felhasználói fiókjában, csak az IBAN bankszámlaszámát.

Miért kell megadnom az IBAN bankszámlaszámomat?

Szükségünk van az IBAN bankszámlaszámára, hogy el tudjuk utalni jutalmát a számlájára.

Milyen bankszámlaszámot adhatok meg?

A megadott bankszámlának egy Magyarországon vezetett IBAN számlának kell lennie.

Tiplino a böngészőbe

Mi az a Tiplino böngésző-bővítmény?

A Tiplino bővítmény egy olyan segédprogram, amely figyelmeztet, amint egy cashbacket kínáló webáruház weboldalán jár.

Figyelem: ez csak információ, a jutalom megszerzéséhez a Tiplino portálról kell átirányítani.

A bővítmény minden böngészőben működik?

Nem. Bővítményünket elsősorban a Google Chrome és a Mozilla Firefox számára fejlesztettük ki. Más böngészők esetében nem garantáljuk a 100%-os működőképességet.

Hogyan tudom telepíteni a bővítményt a böngészőmben?

A telepítési linket portálunk alján, a "Tiplino böngészőbe" részben találja. Ezután a link segítségével átirányítjuk a Chrome áruházba, és a "Hozzáadás a Chrome-hoz" gombra kattintanak.

Hányszor kaphatok bónuszt egy kiegészítő telepítéséért?

A bővítményt többször is telepítheti, de csak egyszer kap a telepítésért bónuszt.

Hogyan telepíthetem a kiegészítőt a mobiltelefonomra/tabletemre?

A Tiplino bövítmény csak a számítógép böngészőjébe telepíthető.

Mit jelent, ha egy kiegészítő piros?

A piros plugin azt jelenti, hogy a Tiplino portálról történő átirányítás már nem aktív, és a Tiplinóból történő újbóli kattintással kell visszaállítani. Az inaktív átirányítás oka lehet, hogy a vásárlás 30 percnél tovább tart, vagy az, hogy a felhasználót egy másik partneroldalon keresztül irányítják át, mielőtt a megrendelést befejezné.

Hogyan tovább?

Érdekli még valami? Hogyan működünk, milyen az elégedettségi garanciánk, kik vagyunk és hol a székhelyünk? Szeretné tudni, mire kíváncsiak a felhasználóink, vagy érdekli önt, ki tartozik a csapatunkhoz? Böngéssze a további oldalainkat!

Tényleg szeretné elveszteni a  15 % z összeget minden internetes vásárlásából?

Elég, ha ingyenesen regisztrál, így nem marad le semmilyen jutalomról.

Most pluszban szerezhet 2000 Ft összeget a vásárlásaiért. Minden jutalom után további bonuszjutalmat szerezhet azonos értékben. A bónuszjutalmakkal összesen 2000 Ft összeget szerezhet.

- vagy -
A regisztrációval egyetért a felhasználási feltételekkel és a személyes adatok feldolgozásával.
Van már fiókja? Jelentkezzen be