Gyakran ismételt kérdések
Mi a Tiplino és hogyan működik?
A Tiplino egy cashback portál, amellyel visszakaphatja a vásárlás során fizetett összeg egy részét. Ehhez a portál egy kattintást követően átirányítja az adott webáruházba, ahol a megszokott módon vásárol. A kattintást követően a rendszer felismeri, hogy vásárlót hoztunk az áruháznak, amiért jutalmat kapunk. Ennek a jutalomnak egy részét kapja meg a felhasználónk. A Tiplino portál használata regisztrációhoz kötött.
Miért kell regisztrálnia a Tiplinon?
A regisztrációnak köszönhetően tudjuk a vásárlás után járó jutalmat a Tiplino felhasználóhoz kötni.
Ingyenes a Tiplino használata és a regisztráció?
A Tiplino használata és a regisztráció teljesen ingyenes. Csak a rendelt termékekért kell fizetnie az adott áruházban.
Hogyan kapcsolhatom ki az automatikus e-maileket?
Ha a továbbiakban nem szeretne e-mailben tippeket kapni a folyamatban lévő akciókról és kedvezményekről, egyszerűen csak tiltsa le az e-mailek fogadását a fiókja beállításaiban. A leiratkozás az adott e-mail alján is lehetséges.
Megjegyzés: Ha kikapcsolja az összes e-mail értesítést, előfordulhat, hogy nem kap tájékoztatást az új jutalmakról és a fiókbeállításokkal kapcsolatos e-mailekről.
Szükséges regisztrálni a webáruházakba?
Nem, nem kell feltétlenül regisztrálnia a webáruházban. Ha regisztrál egy webáruházban, az nem befolyásolja a jutalmat. Az sem szükséges, hogy ugyanazt az e-mail címet használja a vásárlás során, mint amit a Tiplino fiókjában megadott.
Lehet egyszerre több fiókja a Tiplinon?
Nem, egy felhasználó nem rendelkezhet több felhasználói fiókkal, ez szabályellenes. Viszont, regisztrálhat egyszerre több Tiplino portálon is, országoktól függően. Ilyen a Tipli,cz, a Tipli.sk a Tipli.pl vagy a Tipli.ro.
Hogyan állíthatja vissza az elfelejtett jelszavát?
Amikor a “Bejelentkezés” gombra kattint, a bejelentkezési lehetőségek között talál egy hivatkozást az elfelejtett jelszó visszaállításához.
Nem kaptam e-mailt a jelszavam visszaállításáról vagy a bankszámlám megerősítéséről, mit tegyek?
Ebben az esetben csak lépjen kapcsolatba velünk e-mailben és ügyfélszolgálatunk segíteni fog.
Hogyan tudom megszüntetni a Tiplino felhasználói fiókomat?
A fiók törlésének lehetőségét a profilbeállítások között találja a legalsó résznél. Amint rákattint, automatikusan küldünk e-mail címére egy kérést, és felvesszük a kapcsolatot a további teendőkkel kapcsolatban.
Jár pénzvisszatérítés akkor is, ha egy üzletben vásárolok?
Nem, a portálunkon belül csak az online megrendelésekre vonatkozik pénzisszatérítés.
Ugyanazokat a személyes és fizetési adatokkal kell megadnom a rendelés során, mint a Tiplino fiókomban?
Nem, a jutalom megszerzésének kulcsa a portálunkról történő átirányítás. Így a rendelésnél más e-mail címet, más kereszt- és vezetéknevet adhat meg, és fizethet olyan kártyával, amely más bankszámlához tartozik, mint a Tiplinon megadott bankszámla.
Mi az az arany számla és hogyan kaphatok?
Az arany számla egy olyan előny, amely valamivel magasabb jutalmakat biztosít, mint egy normál számla. Teljesen ingyenes, és automatikusan törlődik, amikor lejár, ami általában 2 hónap. Rendszerint a felhasználóink számára aktiváljuk, hogy kompenzáljuk a felmerülő komplikációkat, illetve az aktív felhasználóink számára. A juttatás időtartamát a "Jutalmak és juttatások" részben találja a legvégén.